Pravila i uvjeti prodaje

Usluge L'ERBOLARIO WEB SHOPA možete koristiti nakon što se registrirate kao korisnik. Registracijom pristajete na uvjete prodaje i dostave te na uvjete korištenja.

Kupovina putem L'Erbolario web shopa vrlo je jednostavna: potrebno je slijediti korake procesa kupnje. Nakon što ste odabrali artikl koji želite kupiti slijedi ispunjavanje podataka kako biste bili registrirani kao kupac/korisnik, nakon toga odaberite vrstu plaćanja, provjerite detalje narudžbe i potvrdite plaćanje.

Registracija

Osim kroz proces kupnje, možete se registrirati tako da kliknete na opciju "Registracija" u desnom gornjem dijelu ekrana, upišete svoju e-mail adresu i lozinku. Popunite obrazac svojim podacima. Kod svake kupnje potrebno je prijaviti se, upisom podataka iz registracije, čime se poziva Vaš profil kao kupca.

Nakon što ste se registrirali, tj. upisali u odgovarajuće polje svoje korisničko ime, možete početi s kupovinom. Izaberite željeni artikl. Za više informacija o izabranom artiklu pritisnite pogledajte pod „Opis". Izborom „Dodaj u košaricu" artikl će biti automatski spremljen u Vašu košaricu nakon čega ga možete kupiti izborom opcije „Izvrši kupnju" ili izborom opcije „Nastavi kupnju" izabrati sljedeći artikl iz naše ponude i spremiti ga u košaricu.
U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, te cijenu i količinu. Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina". Ukoliko košaricu želite isprazniti, pokraj svakog artikla s desne strane označite ikonicu „Izbriši".

Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, u donjem dijelu izaberite „Završite kupovinu" za zaključivanje kupovine. Upišite adresu na koju želite da Vam dostavimo kupljenu robu.

Klikom na „Nastavi" dolazite na obavljanje plaćanja. U L'Erbolario WEB TRGOVINI možete plaćati svojom kreditnom ili debitnom karticom putem sustava WSpay ili pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke).

Dostava i plaćanja

Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od 0 do 24 sata. Proizvode iz našeg web shopa dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem GLS dostavne službe. Ljubazno vas molimo da prilikom registracije unesete svoj broj mobitela kako biste primili SMS obavijest s očekivanim vremenom dostave i kako bi vas dostavljač, prema potrebi mogao kontaktirati i dogovoriti s vama vrijeme dostave. Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 5 radnih dana. Za narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 5 radnih dana od prikupa.

Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 35,00 kn. Za sve narudžbe iznad 400,00 kn dostava je BESPLATNA. 

Proizvodi kojih više nema na zalihi: Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li narudžbu otkazati u cijelosti, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu. Zalihe u web trgovini i L'Erbolario trgovini mogu se razlikovati.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

WSPay osobne podatke kupca ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

Izjava o konverziji

All payments will be effected in Croatian currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Croatian kuna according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

icn-visa.png

Jednostavni povrati

Povrat i zamjena kupljenih proizvoda

1. Upute za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostavno raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Ginepro Nero d.o.o. Ulica Frana Kesterčaneka 2A, 10 000 Zagreb, ili elektroničkom poštom na info@ginepronero.com, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte te navesti datum zaprimanja robe te o kojoj robi je riječ.

Potvrdu primitka obrasca za jednostrani raskid ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektronskom poštom.

  1. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je roba koja je predmet ovog ugovora predana u posjed Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili.
  2. Povrat uplaćenog iznosa
    Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
    Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
    Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
  3. Povrat robe: robu pošaljite bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Adresa za slanje povrata robe:
    L'Erbolario Store Zagreb, Masarykova 6, 10 000 Zagreb.
    Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka gore navedenog roka pošaljete robu na navedenu adresu.
  4. Izravne troškove povrata robe morate iznositi sami
  5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

2. Reklamacija dostavljenih artikala

Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni u ispravnom stanju. Vaše ćemo proizvode brižno zapakirati u naše kutije za dostavu kako bi do Vas stigli neoštećeni proizvodi, isključivo u originalnoj ambalaži.

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:

  • isporučena roba koju nije naručio,
  • isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja, i/ili
  • isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja.

L'Erbolario želi imati zadovoljne kupce. Ukoliko niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti o svom trošku u roku od sedam dana nakon primitka robe. Prodavatelj će odobriti povrat robe i storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku koju vas molimo da nam pošaljete putem e-maila: info@ginepronero.com

Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju. Zamjenu artikla moguće je obaviti u roku sedam dana od dana primitka proizvoda, ukoliko je zamjenski artikl dostupan. Ne vršimo povrat novaca, već isključivo zamjenu artikla. Kupac snosi troškove povrata robe na adresu web shop trgovine tvrtke Ginepro Nero d.o.o. te troškove dostave zamijenjenog proizvoda na adresu kupca. Molimo uzmite u obzir da trgovine L'Erbolario ne mogu izvršiti zamjenu vaših proizvoda, već zamjenu treba provesti procesom opisanim u Pravilima i uvjetima navedenim na www.lerbolario.hr.

Molimo uvažite nam vremenski rok od 21 dana nakon primitka reklamiranih proizvoda računa, računa i opravdane reklamacije u pisanom obliku da obradimo vašu reklamaciju.

 Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

3. Odgovornost za materijalne nedostatke

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.

4. Obavijest potrošačima o podnošenju pisanih prigovora

Sukladno odredbama članka 10. St.3 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo vas da nam svoj pismeni prigovor možete uputiti:

  1. poštom na adresu Ginepro Nero d.o.o. Ulica Frana Kesterčaneka 2A, 10 000 Zagreb
  2. e-mailom na adresu info@ginepronero.com 

Potvrdu primitka vašeg prigovora poslat ćemo vam u najkraćem mogućem roku, a pismeni odgovor na zaprimljeni prigovor primit ćete najkasnije u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.

5. Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: ODR platforma za rješavanje sporova To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

L'Erbolario Store Hrvatska

L'Erbolario

La naturale bellezza 100% italiana

Ginepro Nero d.o.o

Ulica Frana Kesterčaneka 2A
10000 Zagreb (Hrvatska)

OIB: 07873938043

info@ginepronero.com

Bez GMO
Nije testirano na životinjama
7 ispitanih metala

Kontrola sadržaja 7 metala * kako bi se smanjio rizik od mogućih alergija, a time i zaštitila visoko osjetljiva koža. * Nikal, olovo, arsen, kadmij, živa, antimon i krom

Bez sastojaka životinjskog porijekla

Bez sastojaka
životinjskog porijekla

FSC® papirnato pakiranje

FSC® papirnato
pakiranje

Dermatološki testirano

Dermatološki
testirano